Napište nám

Elektronický podpis e-mailů

Elektronický podpis je nástrojem, který pomocí speciálního kódu, připojeného k e-mailové zprávě, dovoluje ověřit kdo je skutečným a ověřeným odesilatelem a zpravidla také to, že obsah zprávy nebyl v čase mezi odesláním a přijetím změněn. V praxi se jedná o nahrání elektronického podpisu do emailového klienta, odkud jen poté můžete přidávat ke zprávám.

Přidání elektronického podpisu v poštovním klientu Mozilla Thunderbird:

  • V okně nové zprávy rozbalte ikonku „zabezpečení“ a vyberte položku „digitálně podepsat“.

Přidání elektronického podpisu v poštovním klientu Outlook Express:

  • V okně nové zprávy klepnout na ikonu Podepsat, pro šifrování zprávy klepnout na Šifrovat.

K ověřené komunikaci je potřeba mít elektronický podpis, nemáte-li jej, pomůžeme vám ho zřídit.

Sdílet článek

Máte zájem o zřízení elektronického podpisu?

Elektronický podpis pro firmy a organizace

3 900 Kč Návštěva specialisty u vás
364 Kč Kvalifikovaný certifikát

Obnova certifikátu PostSignum

2500 Kč Návštěva specialisty u vás
nebo
1200 Kč Pomoc on-line a tel. (1 podpis)
364 Kč Kvalifikovaný certifikát

    Nezávazná poptávka

    Odeslání poptávky vás k ničemu nezavazuje. Budeme Vás kontaktovat do 24 hod. s dalším postupem.
    Ceny jsou uvedeny bez DPH. Doprava po Praze, Brně, Zlíně a Ostravě ZDARMA. Zobrazit kompletní ceník pro více informací.

    Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

    Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!

    Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

    Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!